Pošaljite nam poruku
Pošalji poruku
Anketa
Kako podmirujete svoje obveze?
  •  Isključivo putem Internet bankarstva
  •  Kombinacijom Internet bankarstva i plaćanja gotovinom na šalteru
  •  Isključivo gotovinom na šalteru
Glasaj   Rezultati

Bankomati

S namjerom da Vam sredstva na računu učinimo dostupnim od 0-24, 365 dana u godini, Partner banka, preko mreže MBU bankomata, omogućuje Vam:

  • uvid u stanje računa
  • isplatu gotovine
  • kupovinu pre-paid bonova
  • promjenu PIN-a
 
Banka ne naplaćuje naknadu za podizanje gotovine na vlastitim bankomatima i bankomatima u vlasništvu hrvatskih banaka članica MBNET-a.
 

Korisnicima Maestro chip kartica Partner banke d.d. Zagreb stoji na raspolaganju 7 bankomata na slijedećim lokacijama:
   
  • Zagreb, Vončinina 2,
  • Zagreb, Pod zidom 4
  • Osijek, Trg A. Starčevića 3
  • Rijeka, Matije gupca 8a
  • Zadar, Obala kneza Branimira 6b
  • Split, Bribirska 10 (Trg Dobri)
  • Pakoštane, Ulica J. Kaštelana 1

kao i preko 1000 bankomata s oznakom MBNET-a.


U slučaju gubitka ili krađe kartice, molimo istu prijaviti na dežurni telefon Customer servisa EGCP-a +385 1 48 03 699 ili 072 600 699, neovisno da li se nalazite u zemlji ili inozemstvu.