Pošaljite nam poruku
Pošalji poruku
Anketa
Kako podmirujete svoje obveze?
  •  Isključivo putem Internet bankarstva
  •  Kombinacijom Internet bankarstva i plaćanja gotovinom na šalteru
  •  Isključivo gotovinom na šalteru
Glasaj   Rezultati

P@RTNERnet za građane

U cilju jednostavnijeg dostupa Vašim sredstvima i objedinjavanja Vaših interesa uveli smo uslugu Internet bankarstva za građane.

Zašto postati korisnik P@RTNERnet servisa?
 
P@RTNERnet bankarstvo za građane predstavlja suvremeni proizvod koji pruža najbrži i najudobniji način vođenja Vaših financija. Uvođenjem ove usluge omogućeno je pouzdano, jednostavno, brzo i kvalitetno poslovanje. Pristup Vašim sredstvima dostupan je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu, neovisno o radnom vremenu Banke i to uz povoljnost znatno nižih naknada nego u poslovnicama Banke.
 
Kao postati korisnik P@RTNERnet servisa?
 
Korisnikom P@RTNERnet servisa može postati fizička osoba koja je vlasnik ili opunomoćenik multivalutnog tekućeg računa u Partner banci, pri čemu je dovoljno popunjenu i potpisanu Pristupnicu osobno predati u najbližu poslovnicu Banke.
Istu možete pronaći na našim web stranicama ili u poslovnicama Banke.
Odobrenjem Pristupnice, Banka vlasniku računa odnosno opunomoćeniku, predaje na korištenje identifikacijski token.
Ugovorena usluga dostupna je slijedeći radni dan od primitka identifikacijskog tokena kao i početnog PIN-a neophodnog za prvo otključavanje tokena.
 
Korisnicima P@RTNERnet servisa stoje na raspolaganju slijedeće usluge:
  • zadavanje kunskih naloga (općih uplatnica, virmana, prijenosa na račune građana, uplate rate kredita, itd.)
  • zadavanje kunskih naloga u najavi
  • kupnja deviza
  • prodaja deviza
  • pregled prometa po svim računima otvorenim u Partner banci
  • pregled i status kunskih naloga
  • pregled naloga kupoprodaje
  • oročavanja depozita

Vaši nalozi za plaćanje biti će izvršeni u skladu s Općim uvjetima korištenja PARTNERnet-a za građane.
 
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju: 01/4602 258, 01/4602 259