Pošaljite nam poruku
Pošalji poruku
Anketa
Kako podmirujete svoje obveze?
  •  Isključivo putem Internet bankarstva
  •  Kombinacijom Internet bankarstva i plaćanja gotovinom na šalteru
  •  Isključivo gotovinom na šalteru
Glasaj   Rezultati

Kartično poslovanje

Maestro kartica  - Vaša kartica multivalutnog tekućeg računa

Maestro kartica je međunarodna debitna bankovna kartica prihvaćena u cijelom svijetu na svim bankomatima i prodajnim mjestima s oznakom prihvata Maestro. Namijenjena je fizičkim osobama koji u Banci imaju otvoren  multivalutni tekući račun. Maestro debitnom karticom možete podizati gotovinu i plaćati u trgovačkoj uslužnoj mreži u okviru raspoloživih kunskih sredstava na Vašem multivalutnom tekućem računu u granicama limita po kartici, u zemlji i u inozemstvu, bez rizika nošenja gotovine.

Korištenje kartice

Maestro debitnu karticu možete koristiti za:

  • podizanje gotovine na bankomatima Partner banke, te na bankomatima svih drugih banaka u zemlji i inozemstvu s oznakom prihvata Maestro

  • plaćanja na svim elektroničkim POS uređajima u prodajno-uslužnoj mreži, u zemlji i inozemstvu, s oznakom prihvata Maestro

  • isplate na elektroničkim POS uređajima drugih banaka u zemlji i inozemstvu s oznakom prihvata Maestro

  • uvid u stanje kunskih sredstava na multivalutnom tekućem računu


Limiti i beskontaktno plaćanje

Korištenje kartice na POS uređajima i za podizanje gotovine na bankomatima i POS uređajima moguće je u okviru zadanih limita.
Korištenje kartice na POS uređaju može se provesti s PIN-om i bez njega. Na hrvatskom tržištu trenutno vrijedi limit za beskontaktno plaćanje u iznosu 250 kuna. Transakcije do 250 kuna provode se bez unosa PIN-a, a za transakcije u iznosu većem od 250 kuna obavezan je unos PIN-a.
Za isplate gotovog novca unos PIN-a je obavezan bez obzira na iznos transakcije.


PIN

Banka jamči Klijentu korisniku kartice tajnost izračuna PIN-a. U slučaju da Klijent posumnja da je netko upoznat s njegovim PIN-om, obvezuje se izmijeniti isti na bankomatu s raspoloživom uslugom promjene PIN-a. Ovlašteni korisnik kartice obvezuje se čuvati tajnost svog PIN-a i postupati s karticom i PIN-om s pažnjom dobrog gospodara. Sav rizik zloupotrebe PIN-a snosi isključivo Klijent. U slučaju pak zaborava Banka će na pismeni zahtjev korisnika kartice napraviti reizdavanje/reprint PIN-a.


Izvješćivanje

Kartica je vezana uz multivalutni tekući račun Klijenta te se sva korištenja kartice evidentiraju na teret kunskih sredstava na računu. Vlasnik multivalutnog tekućeg računa će biti upoznat o transakcijama i stanju sredstava na računu putem redovnog Izvatka o promjenama i stanju na računu.


Naknade pri izdavanju i korištenju kartice

Za troškove izdavanja kartice, kao i za troškove njenog korištenja, Banka će teretiti kunska sredstva na multivalutnom tekućem računu Klijenta u visini i na način definiran Naknadama u poslovanju s fizičkim osobama.


Izdavanje i obnavljanje kartice

Kartica je neprenosiva i izdaje se s maksimalnim rokom važenja od 4 godine.  Prije isteka roka valjanosti postojeće kartice Banka izdaje novu s rokom valjanosti od 4 godine. Kartica će se na taj način obnavljati sve dok Korisnik kartice pisanim putem ne obavijesti Banku da više ne želi koristiti karticu ili Banka ne opozove njeno korištenje. Korisnik kartice dužan je pisanu obavijest o otkazu korištenja kartice dostaviti Banci najkasnije 30 dana prije isteka roka njene valjanosti.

Rješavanje reklamacija

Sve reklamacije vezane uz karticu i korištenje kartice možete prijaviti:

  • osobno u poslovnici Banke

  • telefonom na brojeve 01/4602-254, 01/4602-290

  • slanjem poruke e-pošte na adresu ost@paba.hr


Gubitak/krađa kartice

Ukoliko izgubite ili Vam ukradu karticu, bilo u zemlji ili u inozemstvu, molimo Vas da njen nestanak odmah prijavite na dežurni telefon Službe za korisnike EGCP-a +385 1 3078 699, od 0-24 sata, ili direktno u Banci, u radno vrijeme poslovnica. Pravovremena prijava gubitka kartice je od velike važnosti jer se time onemogućuje svako njeno daljnje neovlašteno korištenje.
Nakon telefonske dojave gubitka/krađe Korisnik kartice dužan je dostaviti pisanu prijavu na propisanom obrascu Banke kojeg može podići u svakoj poslovnici Banke odnosno zatražiti na telefon broj 01/4602-254 i 01/4602-290.
Ukoliko Korisnik kartice naknadno pronađe karticu nakon prijave o gubitku/krađi istu ne smije koristiti, već je dužan o tome obavijestiti Banku, prerezati okomito karticu preko čipa i dostaviti je Banci.