Bankomati

S namjerom da Vam sredstva na računu učinimo dostupnim od 0-24, 365 dana u godini, Partner banka, preko mreže MBU bankomata, omogućuje Vam:

  • uvid u stanje računa
  • isplatu gotovine
  • promjenu PIN-a
 
Banka ne naplaćuje naknadu za podizanje gotovine na bankomatima na našim poslovnicama i bankomatima u vlasništvu hrvatskih banaka članica MBNET-a.
 


Važna obavijest: Radi veće dostupnosti gotovine, u razdoblju od 15.12.2022. do 15.01.2023. godine za potrošače je omogućeno podizanje gotovine debitnom karticom na bankomatima svih banaka u Republici Hrvatskoj bez naknade.  

Hrvatska udruga banaka objavila je na svojim internetskim stranicama kartu bankomata na kojoj će se na dnevnoj razini ažurirati do 15. siječnja 2023. lokacije aktivnih bankomata koji su operativni za isplatu gotovine tijekom procesa prilagodbe za uvođenje eura.

Karta bankomata: https://bankomati.hub.hr/

Više informacija o uslugama isplate gotovine na bankomatima možete naći na linku https://hub.hr/hr/hub-objavio-kartu-aktivnih-bankomata-u-procesu-uvodenja-eura


Korisnicima Maestro chip kartica Partner banke d.d. Zagreb stoji na raspolaganju 7 bankomata na slijedećim lokacijama:
   
  • Zagreb, Vončinina 2,
  • Zagreb, Pod zidom 4
  • Osijek, Trg A. Starčevića 3
  • Rijeka, Matije gupca 8a
  • Zadar, Obala kneza Branimira 6b
  • Split, Bribirska 10 (Trg Dobri)
  • Pakoštane, Ulica J. Kaštelana 1

kao i preko 1000 bankomata s oznakom MBNET-a.


U slučaju gubitka ili krađe kartice, molimo istu prijaviti na dežurni telefon Customer servisa EGCP-a +385 1 3078 699, neovisno da li se nalazite u zemlji ili inozemstvu.
 
 
Partner banka d.d. Zagreb    |    Vončinina 2, 10000 Zagreb    |    telefon + 385 1 4602 222    |    telefaks + 385 1 4602 289