|
On-line bankarstvo za građane |
U cilju jednostavnijeg dostupa Vašim sredstvima i objedinjavanja Vaših interesa nudimo Vam usluge P@RNTERnet internet bankarstva za građane i partner.mobile mobilnog bankarstva za građane.
Zašto postati korisnik P@RTNERnet i partner.mobile servisa?
P@RTNERnet i partner.mobile za građane predstavljaju suvremene proizvode koji pružaju najbrži i najudobniji način vođenja Vaših financija. Uvođenjem ovih usluga omogućeno je pouzdano, jednostavno, brzo i kvalitetno poslovanje. Pristup Vašim sredstvima dostupan je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu, neovisno o radnom vremenu Banke i to uz povoljnost znatno nižih naknada nego u poslovnicama Banke.
Kao postati korisnik P@RTNERnet servisa?
Korisnikom P@RTNERnet servisa može postati fizička osoba koja je vlasnik ili opunomoćenik multivalutnog tekućeg računa u Partner banci, pri čemu je dovoljno popuniti i potpisati podatke u Zahtjevu za otvaranje transakcijskog račun osobno u poslovnici Banke.
Odobrenjem Zahtjeva, Banka vlasniku računa odnosno opunomoćeniku, predaje na korištenje identifikacijski token.
Ugovorena usluga dostupna je slijedeći radni dan od primitka identifikacijskog tokena kao i početnog PIN-a neophodnog za prvo otključavanje tokena.
Korisnicima P@RTNERnet servisa dostupne su usluge:
-
zadavanje platnih naloga
-
kupnja deviza
-
prodaja deviza
-
pregled prometa po svim računima otvorenim u Partner banci
-
pregled izvadaka
-
pregled i status platnih naloga
-
pregled naloga kupoprodaje
-
oročavanja depozita
Usluge P@RTNERnet dostupne su u skladu s Općim uvjetima transakcijskog i depozitnog poslovanja fizičkih osoba.
Kao postati korisnik partner.mobile servisa?
Korisnikom partner.mobile servisa može postati fizička osoba koja je vlasnik ili opunomoćenik multivalutnog tekućeg računa u Partner banci, pri čemu je dovoljno popuniti i potpisati podatke u Zahtjevu za otvaranje transakcijskog račun osobno u poslovnici Banke.
Ugovorena usluga dostupna je za aktivaciju isti dan po odobrenju zahtjeva.
Korisnicima partner.mobile servisa na raspolaganju su usluge:
-
provjera stanja i raspoloživog iznosa, pregled prometa i transakcija za sve račune, kartice, štednju i kredite
-
pregled i upravljanje karticama
-
plaćanja skeniranjem QR koda
-
automatska konverzija i mjenjačnica po vlastitom izboru
-
pregled naloga, transakcija, prometa i izvadaka računa
-
obavijesti o transakcijama u realnom vremenu
-
autentifikacija PIN-om i biometrijom (otisak prsta i sken lica)
-
personalizacija računa
-
upravljanje obavijestima o transakcijama i ograničenjima potrošnje
-
mobilni token za prijavu u uslugu internet bankarstva
-
pregled lokacija Partner banke
Usluge partner.mobile dostupne su u skladu s Općim uvjetima transakcijskog i depozitnog poslovanja fizičkih osoba.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju: 01 4602 258, 01 4602 259 |
|