|
Obavijest o donošenju nove Politike upravljanja prigovorima |
Obavještavamo Vas da će dana 01.01.2023. godine stupiti na snagu nova Politika upravljanja prigovorima čime će se staviti van snage Obavijest o načinu podnošenja prigovora/reklamacija od 27.05.2022. godine.
U odnosu na dosadašnju Obavijest o načinu podnošenja prigovora/reklamacija napravljene su sljedeće izmjene:
-
promijenili smo uvodne odredbe
-
dodali smo definicije pojmova Potrošač, Prigovor, Korisnik platnih usluga i Pritužba
-
dodali smo dio u kojem pojašnjavamo da Banka neće razmatrati prigovore u kojima nedostaju podaci za kontakt/komunikaciju
-
dodali smo odredbu o alternativnom načinu rješavanja sporova
-
izmijenili smo odredbu o rješavanju kompleksnijih Prigovora
-
izmijenili smo odredbu sporazumnog rješavanja sporova
-
izmijenili smo odredbe o zaštiti osobnih podataka
-
promijenili smo završne odredbe
Politika upravljanja prigovorima - važi od 01.01.2023. |